15 maj 2011

Önskar så att det var Junior som gav oss ett tecken


Detta lilla handavtryck finns på väggen ned i källaren i vårt hus. Det känns lite speciellt då det är en liten bebis hand. Jag mätte den och den är precis lika stor som Juniors handavtryck som vi tog på sjukhuset. Jag blir lite nyfiken hur det kommer sig att den som gjorde väggen valde att göra detta med sin bebis.

Jag tycker det känns lite bra att handen finns där, kan inte riktigt förklara varför men det känns som att det är meningen. Jag kan tolka handen hur jag vill. Ibland är slumpen bra. Tänk att vi förlorat en bebis och sen flyttar vi in i ett hus med en bebishand. Det konstiga är att vi aldrig tidigare sett den. Ibland önskar jag att det var ett tecken från Junior. Folk skulle väl tro att man blivit galen. Men det hade underlättat att få tröst/hopp från den andra sidan.

Vi kommer att göra om väggen så småningom då denna fula pizza väg är gräslig, men vi kommer nog att spara denna lilla hand då den ger mig bra vibbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar